Direktlänk till inlägg 21 februari 2010

Oj va mycket snö!

Av Malin - 21 februari 2010 08:41

Oj oj oj va det har snöat/snöar! Det har kommit så mycket snö nu alltså. En riktig vinter får man ju kalla de i alla fall. Det har varit en jätte fin vinter med massa härlig snö, men man kunde tycka att det kunde räcka nu. Men icke! Det ska komma mer ändå! Men så såg jag att det skulle bli plusgrader veckan efter det, och då är vi inne i mars månad. Då tycker faktiskt jag att snön kan börja tina bort.


Igår var det snö skottning här på nygatan!









Jag :)



 

Jag och "Karl-Astrid" i magen :) Jackan börjar sitta en aning tajt nu alltså. Nu måste det bli vår snart så att jag kan skippa jackan, för annars måste jag köpa en ny :)


Baksidan, mot grannens tomt.



Jag! Och i traktorn sitter grannen Stig.



Älsklingen!



Min älskling igen :)



Snön når nästan över Martins huvud!




Och idag kommer det garanterat att bli mera skottning, eftersom det knappt gick att öppna dörren nu på morgonen!



Fixade lite kort på de fina kläderna jag köpte till min lilla bebis i magen oxå!

LÄNGTAR SÅ tills h*n tittar ut och kan ha de på sig :)



Denna underbart fina tröjan köpte moster Elin till "Karl-Astrid"!!! Det är små rävungar på!!! :)  Den är helt otroligt söt! Tack världens bästa Elin!


Denna coola mössa från Polkadot köpte jag inte i torsdags, utan den beställde jag från deras hemsida för några veckor sedan.


  



 

Body med fina matchande byxor. Och mössorna var bara så söta så de kunde jag inte motstå att köpa :) hihi


Nu tänkte jag att jag ska gå och väcka min Martin som ligger och sover, för nu är det frukostdax! 


KRAM

 
 
Ingen bild

Anna

21 februari 2010 22:14

♥ LOVE ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 26 maj 2010 16:58

Idag har Mikaela varit här! Åhhh va roligt det var att träffa henne igen! Tänk att vi inte setts på över ett år! Är så glad att hon är hemma ifrån NZ och att man äntligen kan ses och snacka, och inte bara prata i telefonen. Så vi har pratat, pratat...

Av Malin - 24 maj 2010 11:47

Hej! Nu har det verkligen varit torka på min blogg. Men det har bara blivit så att jag inte skrivit här. Vet inte varför... det har bara blivit så. Men nu tänkte jag att jag skulle skriva lite idag i alla fall! Nu är det inte många veckor...

Av Malin - 23 april 2010 09:52


  Idag har h*n sparkat och busat hela morgonen =) Det börjar bli trångt därinne så h*n "bökar"och "knör" rejält! Det är så underbart!    ...

Av Malin - 19 april 2010 13:46

Oj va en helg går fort! Nyss var det fredag ocman hade hela helgen framför sig, men nu är det mdag igen! Men det är ju bra att tiden går fort, jag vill ju det ju =) Idag är det 81 dagar kvar tills lilla plutt*n i magen är beräknad! Nu vill jag att ...

Av Malin - 16 april 2010 08:23

Oj va längesen det var som jag uppdaterade nu!!! Ska försöka skriva ner lite vad som hänt den senaste tiden...   ÅHHH fick avbryta lite, för att min lilla katt Danzig kom hem nu efter en natt ute, och han såg ut som att han badat i lera!!! Han ...

Ovido - Quiz & Flashcards