Direktlänk till inlägg 3 mars 2010

Mars mars måne!

Av Malin - 3 mars 2010 08:09

Hej!


Nu har jag inte skrivit på länge, så det har varit lite dålig uppdatering här. Ska försöka skärpa mig =)

Idag vaknade jag och det var 15°c inne!! Martin, har du sänkt värmen igen? Jaaaa...

Men hur ska vi nu göra med mina ben som råkat få kallbrand?!

Han fick höja värmen igen, så nu är det varmt och gott inne igen och jag har fått tillbaka känseln i benen. =)


Köpte ännu en jätte fin body till lilla "Karl-Astrid" här om dagen!  


I lördags var Linus med i Melodifestivalen!!! Han var så himla bra!!!

Vi var hemma hos Micke och Lena och deras lille Alfred och kollade tillsammans med Elin och Fidde och Anna och Robban. Linus gick vidare till "Andra chansen" så han ska vara i Örebro på lördag. Hoppas att han får en plats i finalen! Hoppas hoppas hoppas!


 

Linus var hemma och hälsade på för några veckor sedan. Linus lagade smarrig mat, och jag, han och Elin spelade Alfapet =) Det var två jätte mysiga dagar och jag hoppas att jag kan åka upp till honom och hälsa på snart. Det gäller bara att hitta några dagar som han är hemma, och det är inte så lätt! Hihi.


OJ va det buffar runt i magen nu! =) ÄLSKAR DET!!! "Karl-Astrid" har varit ganska vaken i natt. Jag vaknade vid tre tiden i natt av att det buffade runt rejält. Då blir jag så glad! Jag vill helst att det ska sparka och buffa hela tiden, för annars blir jag så orolig, men jag försår ju att det inte går. H*n måste ju sova lite ibland oxå.


Förresten! Anna och Robert var på sitt ultraljud i måndags (den 1 mars) och "Karl-Astrids" och Melkers kusin mådde jätte bra! Deras lilla bebis är beräknad till den 25 juli. =) Det är så roligt att vi ska ha varsin bebis samtidigt nästan! Det är ju bara 16 dagar mellan våra beräknade datum!


Ha en bra dag!!!

KRAM!





 
 
Ingen bild

Birgitta

3 mars 2010 09:04

Jag har väntat och väntat på att du ska uppdatera din blogg - och nu hade du gjort det. Har du tänkt på att h*n inte är liten hela tiden så du köpt lite olika storlekar på kläderna. Bebisar växer VÄLDIGT fort. Jag älskar också att Karl-Astrid buffar ordentligt så du inte blir orolig.

 
Ingen bild

Malin

3 mars 2010 09:09

Ja det har jag tänkt på. Har köpt kläder ändå upp till ca 9 mån.

 
Ingen bild

Anna

3 mars 2010 09:36

Heeeej !!!
Hi hi hi, så söt body, bra med mycket kläder, som Siv sa... det går åt så mycket... när man får byta på dem såååå ofta :) o det gör vi ju så gärna !
Jag ska försöka hinna med att sticka lite idag på min lediga dag :) Ha en bra dag, så höres vi, Puss o kram

-HEJA NEO_

 
Ingen bild

Micke-mus

3 mars 2010 19:43

Hej Malin!
Hittade till din hemliga blogg genom morsans. Vilken guldgruva med information! Gillade verkligen bilden på din mage, häftigt! Och så coola kläder! Be nu Martin sjunga "Lille Katt" för junior där inne ;)

 
Ingen bild

Malin

4 mars 2010 07:45

Micke-busmus!!! =)
Så roligt att du hittade hit till mig!! Martin sjunger "Lille Katt" varje dag för lilla bäsen i magen haha. Någon annan barnsång kan han inte! Otippat va? =)
Ja, visst är kläderna jätte coola?! Är super nöjd. Väntar bara på att de fyra månaderna som är kvar ska gå fort så h*n får ha dom på sig.
Ha det så bra! KRAM

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 26 maj 2010 16:58

Idag har Mikaela varit här! Åhhh va roligt det var att träffa henne igen! Tänk att vi inte setts på över ett år! Är så glad att hon är hemma ifrån NZ och att man äntligen kan ses och snacka, och inte bara prata i telefonen. Så vi har pratat, pratat...

Av Malin - 24 maj 2010 11:47

Hej! Nu har det verkligen varit torka på min blogg. Men det har bara blivit så att jag inte skrivit här. Vet inte varför... det har bara blivit så. Men nu tänkte jag att jag skulle skriva lite idag i alla fall! Nu är det inte många veckor...

Av Malin - 23 april 2010 09:52


  Idag har h*n sparkat och busat hela morgonen =) Det börjar bli trångt därinne så h*n "bökar"och "knör" rejält! Det är så underbart!    ...

Av Malin - 19 april 2010 13:46

Oj va en helg går fort! Nyss var det fredag ocman hade hela helgen framför sig, men nu är det mdag igen! Men det är ju bra att tiden går fort, jag vill ju det ju =) Idag är det 81 dagar kvar tills lilla plutt*n i magen är beräknad! Nu vill jag att ...

Av Malin - 16 april 2010 08:23

Oj va längesen det var som jag uppdaterade nu!!! Ska försöka skriva ner lite vad som hänt den senaste tiden...   ÅHHH fick avbryta lite, för att min lilla katt Danzig kom hem nu efter en natt ute, och han såg ut som att han badat i lera!!! Han ...

Ovido - Quiz & Flashcards