Direktlänk till inlägg 22 februari 2010

-21.7°C Brrrr!!

Av Malin - 22 februari 2010 07:46

Måndagsmorgon, och minus 21.7°C ute!! Fy va kallt!

Danzig vill verkligen inte förstå att det är så kallt så han försöker att gå ut hela tiden men ångrar sig efter några minuter och vill in igen. Tror att han precis som jag längtar väldigt mycket till sommaren! Hihi

Martin har åkt iväg till jobbet, och bör väl snart vara framme antar jag. Jag har ätit lite frukost och ska faktiskt gå och lägga mig en liten stund till snart och läsa lite. Jag och Martin var hos Birgitta igår och fikade super mumsiga våfflor, och då fick jag låna några böcker av henne som jag är riktigt sugen på att börja läsa nu. Och eftersom det ändå är så himla kallt och snöigt ute så kan jag lika gärna lägga mig under ett varmt täcke med en bra bok :)


Igår var vi hemma hos mamma och pappa en sväng oxå.

Pappa, Martin, Robert och Fidde var i affären och skottade taket, medans vi tjejer var hemma och myste. När de kom hem blev det "kokekörv" :)

Kändes som en dag i fjällen igår, snö, "kokekörv" och sen våfflor hemma hos Birgitta.


Kram!

 
 
Ingen bild

Anna

22 februari 2010 10:43

Usch så kallt... Mysigt att krypa ner i sängen igen :) Det ska jag göra i morgon !!! Puss o kram

 
Ingen bild

Birgitta

22 februari 2010 20:37

Ja, fy sjutton! Ingen plogning var gjord i morse heller så jag fick gå i detta kalla vädret till stationen. Burrrr!
Inte nog med det jag fick gå hem också - burrr igen!
Hoppas du tycker böckerna är bra, undrar vilken du valde först. Jessica Andersson kanske.....

 
Ingen bild

Malin

23 februari 2010 08:34

Anna: Ja det var jätte skönt :)

Birgitta: Fy då!
Det blev Jessica Andersson :) Började läsa den igår, och läste ut den igår oxå hihi En jätte bra bok verkligen!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 26 maj 2010 16:58

Idag har Mikaela varit här! Åhhh va roligt det var att träffa henne igen! Tänk att vi inte setts på över ett år! Är så glad att hon är hemma ifrån NZ och att man äntligen kan ses och snacka, och inte bara prata i telefonen. Så vi har pratat, pratat...

Av Malin - 24 maj 2010 11:47

Hej! Nu har det verkligen varit torka på min blogg. Men det har bara blivit så att jag inte skrivit här. Vet inte varför... det har bara blivit så. Men nu tänkte jag att jag skulle skriva lite idag i alla fall! Nu är det inte många veckor...

Av Malin - 23 april 2010 09:52


  Idag har h*n sparkat och busat hela morgonen =) Det börjar bli trångt därinne så h*n "bökar"och "knör" rejält! Det är så underbart!    ...

Av Malin - 19 april 2010 13:46

Oj va en helg går fort! Nyss var det fredag ocman hade hela helgen framför sig, men nu är det mdag igen! Men det är ju bra att tiden går fort, jag vill ju det ju =) Idag är det 81 dagar kvar tills lilla plutt*n i magen är beräknad! Nu vill jag att ...

Av Malin - 16 april 2010 08:23

Oj va längesen det var som jag uppdaterade nu!!! Ska försöka skriva ner lite vad som hänt den senaste tiden...   ÅHHH fick avbryta lite, för att min lilla katt Danzig kom hem nu efter en natt ute, och han såg ut som att han badat i lera!!! Han ...

Ovido - Quiz & Flashcards