Direktlänk till inlägg 9 mars 2010

Go'kväll!!

Av Malin - 9 mars 2010 20:02

Nu var det längesedan jag uppdaterade bloggen igen! Skärpning Malin!


I helgen har jag varit ledig och vi har passat på att umgås med kompisar =) I fredags hade vi en jätte trevlig och mysig kväll tillsammans med Sudden och Petra hemma hos paret Josefin och Sebastian Jönsson/Streith.

De har byggt ut och grejat med sitt hus och det har blivit så himla bra! Jätte snyggt verkligen!


På lördagen var jag och Martin hos frissan, och ordnade till oss lite =) Jag blekte lite slingor och klippte upp det lite grann, och Martin klippte till sin "rock a' billy frill"  

På kvällen kom Elenore, Peter och deras lilla tjej Ebba och hälsade på! Vi käkade och kollade på Melodifestivalen. Å vi som skulle heja fram Neo till globen, vi tappade helt gnistan när Linus åkte ur mot Orsa spelmän! VA?! Hur gick det till kan man undra?

Jaja, trots att det gick som det gick för Neo i Melodifestivalen så hade vi en otroligt rolig kväll med MYCKET skratt!   

Peter, Elenore och lilla Ebba =)


På söndagen kom Lena, Micke och deras lilla Alfred hit till oss och käkade tacos och myste!

Det var också en jätte rolig och mysig kväll! =)

 

Micke och Alfred


 

Alfred =)


Lena och Alfred


Ikväll är Martin på O'Learys i Skövde och bowlar med Fredric och Jocke, så nu sitter jag här hemma i min ensamhet. Tänkte att jag ska krypa i nattlinnet nu och lägga mig i sängen och kolla på Saltön. Missade ju det första avsnittet igår!


Kram o hej!


 
 
Ingen bild

Anna

10 mars 2010 09:25

Åhhh alltid lika roligt när du uppdaterar bloggen :) Ha en bra dag på jobbet ! Jag ska fylla min dag med så roliga saker som städning, tvätt o matinköp ;) KRAMAR

 
Ingen bild

Elenore

11 mars 2010 12:09

Iiiii där är ju jag men min lilla familj=) va roligt vi ser fram emot LÖRDAG!!!!!

 
Ingen bild

Malin

12 mars 2010 07:30

Elenore : Ja =) Det ska bli så roligt!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 26 maj 2010 16:58

Idag har Mikaela varit här! Åhhh va roligt det var att träffa henne igen! Tänk att vi inte setts på över ett år! Är så glad att hon är hemma ifrån NZ och att man äntligen kan ses och snacka, och inte bara prata i telefonen. Så vi har pratat, pratat...

Av Malin - 24 maj 2010 11:47

Hej! Nu har det verkligen varit torka på min blogg. Men det har bara blivit så att jag inte skrivit här. Vet inte varför... det har bara blivit så. Men nu tänkte jag att jag skulle skriva lite idag i alla fall! Nu är det inte många veckor...

Av Malin - 23 april 2010 09:52


  Idag har h*n sparkat och busat hela morgonen =) Det börjar bli trångt därinne så h*n "bökar"och "knör" rejält! Det är så underbart!    ...

Av Malin - 19 april 2010 13:46

Oj va en helg går fort! Nyss var det fredag ocman hade hela helgen framför sig, men nu är det mdag igen! Men det är ju bra att tiden går fort, jag vill ju det ju =) Idag är det 81 dagar kvar tills lilla plutt*n i magen är beräknad! Nu vill jag att ...

Av Malin - 16 april 2010 08:23

Oj va längesen det var som jag uppdaterade nu!!! Ska försöka skriva ner lite vad som hänt den senaste tiden...   ÅHHH fick avbryta lite, för att min lilla katt Danzig kom hem nu efter en natt ute, och han såg ut som att han badat i lera!!! Han ...

Ovido - Quiz & Flashcards