Direktlänk till inlägg 26 maj 2010

En mysig onsdag i Trädet

Av Malin - 26 maj 2010 16:58

Idag har Mikaela varit här! Åhhh va roligt det var att träffa henne igen! Tänk att vi inte setts på över ett år! Är så glad att hon är hemma ifrån NZ och att man äntligen kan ses och snacka, och inte bara prata i telefonen.

Så vi har pratat, pratat och pratat, mumsat fruktsallad och lasagnette =)


Igår var Linus och min storasyster Anna och hennes fina mage här och fikade. Anna ska ju oxå ha en bebis i juli! Det skiljer bara 16 dagar på oss!! Så snart kommer det två små underbara bebisar hihi


I tisdags var jag ju på MVC på kontroll och mätte magen och lyssnade på hjärtslagen.

Magen har börjat sjunka lite nu!! UNDERBART! Nu förstår man att det inte är så långt kvar!

Bebisens hjärtslag låg på 131   


Nu väntar jag på att Martin ska komma hem från jobbet! Hoppas att han kommer snart!


Ps. Idag är det bara 44 dagar kvar till BF! Jippiiii! ds.   

 
 
Ingen bild

Storasyster

27 maj 2010 08:01

herregud 44 dagar 44+16 = 60 dagar för mig då.... :) Kramar

 
Ingen bild

Birgitta

29 juli 2010 20:57

Berätta hur underbart du har det nu.

 
AnnSofi

AnnSofi

1 augusti 2010 20:30

Jag håller med föregående talare. Vill se nya inlägg Malin =)

http://selmasofi.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 24 maj 2010 11:47

Hej! Nu har det verkligen varit torka på min blogg. Men det har bara blivit så att jag inte skrivit här. Vet inte varför... det har bara blivit så. Men nu tänkte jag att jag skulle skriva lite idag i alla fall! Nu är det inte många veckor...

Av Malin - 23 april 2010 09:52


  Idag har h*n sparkat och busat hela morgonen =) Det börjar bli trångt därinne så h*n "bökar"och "knör" rejält! Det är så underbart!    ...

Av Malin - 19 april 2010 13:46

Oj va en helg går fort! Nyss var det fredag ocman hade hela helgen framför sig, men nu är det mdag igen! Men det är ju bra att tiden går fort, jag vill ju det ju =) Idag är det 81 dagar kvar tills lilla plutt*n i magen är beräknad! Nu vill jag att ...

Av Malin - 16 april 2010 08:23

Oj va längesen det var som jag uppdaterade nu!!! Ska försöka skriva ner lite vad som hänt den senaste tiden...   ÅHHH fick avbryta lite, för att min lilla katt Danzig kom hem nu efter en natt ute, och han såg ut som att han badat i lera!!! Han ...

Av Malin - 30 mars 2010 09:10

Nu är det dags för mig att sticka till jobbet! Måste skynda mig men vill bara lägga upp några bilder =) Så här ser min fina mage ut idag på morgonen! Tänk att där inne ligger det en underbar liten skatt!  H*n har sparkat och busat mycket under mor...

Ovido - Quiz & Flashcards