Alla inlägg den 24 maj 2010

Av Malin - 24 maj 2010 11:47

Hej!


Nu har det verkligen varit torka på min blogg. Men det har bara blivit så att jag inte skrivit här. Vet inte varför... det har bara blivit så.

Men nu tänkte jag att jag skulle skriva lite idag i alla fall!


Nu är det inte många veckor kvar tills våran älskade lilla bebis kommer ut! Är nu i v.34 och idag ska jag till MVC och mäta magen och lyssna på hjärtat. H*n "bökar" och "knör" rejält, och precis nu så gjorde h*n ett "bökande"!   Det är helt underbart! Jag längtar så oroligt efter henne/honom! Tänk att vi snart ska få bli föräldrar igen! Älskar bebisen i min mage!

I onsdags förra veckan var vi på ante i Skövde och gjorde ultraljud och CTG. Allt var så bra med lilla bäsen! CTG-kurvan var jätte bra, och barnmorskan skrattade och sa att det var en busig och pigg bebis inne i min mage.    

Sen gjorde vi ultraljud och där såg allt oxå jätte bra ut! H*n vägde i onsdags (den 19 maj) ca 2451 g! Snart är h*n ju färdigbakad!


Nu är det snart två veckor sedan Melker skulle fyllt 1 år. Vi var vid hans grav och satte fina blommor, och så fick han såklart fina leksaker av oss. Klart att min lille pojk ska få presenter på sin födelsedag! Han fick en polisbil, polishelikopter,  polisvan och en John Deere bil med släp och lastare av mig och Martin.  Det var en väldigt jobbig dag, mycket tårar och funderingar på hur allt skulle ha varit.

Tankarna på hur han skulle sett ut nu och hur det skulle ha varit att ha honom här hos oss gick genom huvudet hela dagen. Hur skulle han ha doftat? Skulle han fortfarande vara väldigt lik Martin? Men jag minns ju hur han doftade när han låg på min mage och hur lik han var sin pappa då, och det tänker jag på varje dag. Minnen som för alltid kommer finnas kvar.

Älskar honom så mycket!


Nu sitter jag på vår altan och funderar på om min kisse Danzig har tänkt att komma hem? Undrar vart han är någonstans? Han han varit ute sen 16 tiden i går... vill att han ska komma hem. Hoppas inte att det har hänt honom något! NU KOM HAN! När man talar om trollen!

Skönt!   


Så här ser det ut på vår baksida idag! Härligt att träden har börjat slå ut!

      

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards